Skuteczny i Pełny Trening Wyszczuplający Nogi! [6 ćwiczeń]

Masz już dość tych samych treningów na nogi? Postanowiłam napisać artykuł o ćwiczeniach, które według mnie są rewelacyjne. Otrzymuje bardzo wiele zapytań dotyczących ćwiczeń na nogi. Które wybrać? Które będzie najlepsze?
reklama
Rozumiem Wasze pytania, ponieważ jest ich bardzo dużo, ale które są najciekawsze i przynoszą efekty? Tak naprawdę każde z ćwiczeń jest dobre, jeżeli wykonujemy je systematycznie. Dziś przedstawię Ci 6 ćwiczeń na nogi.




źródło: www.womenshealthmag.com


Każde ćwiczenie składa się ze zdjęcia oraz z dokładnego opisuj jak je prawidłowo wykonać.

1. Pistol Squat

Stań trzymając ręce prosto przed ciałem na wysokości barków, równolegle do podłogi. Podnieś prawą nogę od podłogi i przytrzymaj je w tej pozycji (A) Przesunąć biodra do tyłu i opuść się tak daleko, jak to tylko możliwe. (B), Wróć do pozycji początkowej. Chwila odpoczynku i wykonuj to ćwiczenie na drugą stronę. Zalecane jest wykonanie treningu 3 serie po 5 powtórzeń na każdą stronę.
reklama

obacz kolejne ćwiczenie na nogi. Ćwiczenia bardzo różnią się od siebie. Jedno jest idealne dla osób, które lubią treningi z obciążeniem - inne dla osób, które muszą dbać szczegółnie o stawy kolanowe. Wykorzystując powyższe ćwiczenie możesz stworzyć własny zestaw do ćwiczeń, który będzie dopasowany do Twoich wymagań. Pamiętaj, że ćwiczenia powinny być dopasowane indywidalnie do Twoich oczekiwań.

1 z 6


Skuteczny i Pełny Trening Wyszczuplający Nogi! [6 ćwiczeń] Reviewed by MotywacjaNonStop on 19:19 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Podobno przy ćwiczeniach na te partie ciała dobrze jest zmieniać różne układy treningów. Aby nie pracowały jedne mięśnie a wysmuklały się wszystkie na całym odcinku. Znalazłam taki zestaw http://www.openyouweb.com/trening-na-zgrabne-nogi/ tylko że mi nie do końca odpowiada ze względu na dużo zgięć kręgosłupa, czy są może jeszcze inne ćwiczenia co mniej obciążają plecy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te ćwiczenia nie rozbudują nam mięśni nóg? Bo chciałam wyszczuplić uda i łydki, a ćwiczenia, ktore robie mi je rozbudowaly :/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.